mercoledì 13 maggio 2020

Modern Talking - Cheri, Cheri Lady - Testo e traduzione

Modern Talking - Cheri, Cheri Lady (1985)


Testo

Oh, I cannot explain
Every time it's the same
Oh I feel that it's real
Take my heart
I've been lonely too long
Oh, I can't be so strong
Take the chance for romance, take my heart
I need you so
There's no time I'll ever go

Cheri, cheri lady
Going through a motion
Love is where you find it
Listen to your heart
Cheri, cheri lady
Living in devotion
It's always like the first time
Let me take a part

Cheri, cheri lady
Like there's no tomorrow
Take my heart, don't lose it
Listen to your heart
Cheri, cheri lady
To know you is to love you
If you call me baby I'll be always yours

I get up I get down
All my world turns around
Who is right? Who is wrong?
I don't know
I've got pain in my heart
Got a love in my soul
Easy come, but I think easy go
I need you so
Although times I move so slow

Cheri, cheri lady
Going through a motion
Love is where you find it
Listen to your heart
Cheri, cheri lady
Living in devotion
It's always like the first time
Let me take a part

Cheri, cheri lady
Like there's no tomorrow
Take my heart, don't lose it
Listen to your heart
Cheri, cheri lady
To know you is to love you
If you call me baby I'll be always yours


Traduzione

Oh, non posso spiegarlo
Ogni volta è lo stesso
Oh, sento che è reale
Prendi il mio cuore
Sono stato solo per troppo tempo
Oh, non posso essere così forte
Cogli l'occasione per essere romantica, prendi il mio cuore
Ho tanto bisogno di te
Non c'è una volta che mi vada bene

Cheri, cheri lady
Attraversando un cambiamento
L'amore è dove lo trovi
Ascolta il tuo cuore
Cheri, cheri lady
Vivendo in devozione
È sempre come la prima volta
Fammi partecipare

Cheri, cheri lady
Come se non ci fosse un domani
Prendi il mio cuore, non perderlo
Ascolta il tuo cuore
Cheri, cheri lady
Conoscerti è amarti
Se mi chiami piccola sarò sempre tuo

Vado su e giù
Tutto il mio mondo gira intorno
Chi ha ragione? Chi ha torto?
Non lo so
Sento dolore nel mio cuore
Sento amore nella mia anima
Facilmente arriva, ma credo facilmente va via
Ho tanto bisogno di te
Nonostante i tempi mi muovo lentamente

Cheri, cheri lady
Attraversando un cambiamento
L'amore è dove lo trovi
Ascolta il tuo cuore
Cheri, cheri lady
Vivendo in devozione
È sempre come la prima volta
Fammi partecipare

Cheri, cheri lady
Come se non ci fosse un domani
Prendi il mio cuore, non perderlo
Ascolta il tuo cuore
Cheri, cheri lady
Conoscerti è amarti
Se mi chiami piccola sarò sempre tuo

Nessun commento:

Posta un commento